Dapatkan baru di pasaran!! E-Semai 2

Sabtu, 3 Oktober 2009

Salam 1 Malaysia Semua Pelayar-pelayar di Lautan Cyber

Salam Hujung Minggu kepada semua pelayar pelayar web terima kasih atas sokongan anda selama ini kepada industri muzik My Hik kita terutama OA di luar sana!!

Untuk minggu ini, ada beberapa perkara penting yg ingin di hebahkan kepada semua...

pertama, kehadiran satu lagi kumpulan baru yang masih baru dan ditubuhkan kira-kira 5 bulan yg lalu. Kumpulan yg di maksudkan ialah kumpulan DP Lanjan Group, kumpulan yang di anggotai oleh semua adik-adik yang masih belasan tahun ini cukup mendapat perhatian editor...atas inisiatif En. Razak seorang veteran muzik yang mempunyai berbagai pengalaman muzik semasa mudanya, dia menubuhkan kumpulan ini, katanya tujuan beliau menarik remaja ini supaya mereka ini tidak membuang masa lapang mereka dgn perkara yg tidak berfaedah dan mahu menjadikan penglibatan mereka ini sebagai satu cara untuk mereka lebih berktrampilan dan lebih yakin dalam kehidupan mereka. Apapun Admin My Hik Hits menyokong segala yang di canangkan oleh En. Razak yang juga berasal dari Damansara Perdana Bukit Lanjan ini. Untuk pengetahuan anda juga DP Lanjan Group ini telah menjadi tetamu Ranc. Gradung Gradeng pada 2 Oktober 2009 lepas di studio konti Radio Malaysia Asyikfm..dan di harap kehadiran mereka memeriahkan lagi industri muzik orang kita..

Kepada anda yang ingin mendapatkan Album terbaru E-Semai 2, Band Alternatif orang kita : HAPPO, VCD Karaoke UC KKB & Kawan-kawan dan juga album Selindung Jingga kini kami ada menjual produk-produk tersebut...boleh menghubungi admin My Hik Hits melalui email adiey1312@yahoo.com atau bleh hubungi terus admin di talian : 013-2744683 [ady], kami menyediakan penghantaran melalui pos kepada anda...

Sokonglah industri muzik MY Hik Kita!!

0 ulasan:

kelingai fm