Dapatkan baru di pasaran!! E-Semai 2

Isnin, 7 September 2009

Transformasi...

Transformasi...

Mungkin ramai yang memberikan pelbagai andaian, bahwa Redstone, UC KKB dua kumpulan. yang berlainan, kita hanya mampu memberikan komen dan membuat andaian itu dan ini..hakikatnya hanya mereka sendiri yang tahu.

Dan sangkalan itu mungkin juga sebagai bahan utama mensensasikan sesuatu untuk menaikkan nama kumpulan tertentu?apa pun yang penting...semuanya itu hanya perkara biasa dalam dunia muzik dan seni ini...

VCD terbaru dari UC dan Kawan-Kawan!!

ps: untuk melihat dengan lebih jelas Promo di atas sila klik pada gambar..

Kumpulan UC KKB kini muncul dgn produk Muzik mereka yang terbaru iaitu VCD Kumpulan mereka dan juga bersama kawan-kawan. Lantaran pasaran dalam lingkungan masyarakat orang kita sendiri yang mempunyai 'demand' tersendiri..mereka lebih meminati Album VCD Video+Audio yang memberikan pakej terbaik untuk nilai wang mereka, Kumpulan UC KKb tampil dengan berbagai Single di Radio Malaysia Asyik fm..kini memasarkan VCD terbaru mereka antara lagu yang di muatkan dalam album itu adalah:

1.Saiba Rock
2.Mai berjoget
3.gadis mimpiku
4.Joget pantun Ayong
5.Kesetian cinta
6. Janda Ma
7.Gadis E'ang Kitak
8.Tangisan
9.Sepiku sendiri
10. Joget pantun kuala kubu
11. Power Rangers

gabungan lagu-lagu menarik dan lain daripada yang lain ini, juga memang sudah menjadi 'trademark' kumpulan ini yang menampilkan kepelbagaian dalam muzik mereka.untuk mendapatkan album VCD ini boleh hubungi mereka dan juga Admin Web ini dengan email kepada : adiey1312@yahoo.com

Seperti biasa Syukrilan selaku jurucakap Kumpulan ini, masih menjalankan aktiviti perniagaannya iaitu menjual benih-benih Keli..selamat maju jaya UC dan juga Perniagaan Syukri Lan!!

Di bawah adalah maklumat untuk menghubungi beliau atas urusan perniagaan beliau...

Kepada sesiapa yang ingin mendapatkan Stok Ikan Keli jom kunjungi
Laman di bawah ini sila klik:

http://www.benihkeli.wordpress.com

Jutaan Terima Kasih tidak terhingga kerana meluangkan masa menghantar
email dan melawati Laman Blog saya.

Majulan Orang Kita!
***My Hik Admin***

0 ulasan:

kelingai fm